A buscar colegas !!!!

lunes, 9 de mayo de 2011

Ya podeis escuchar o bajar el Programa de Radio !!!




Estabamos de los nerviosssss !!!

Pero al final los colegas de las Arenas Movedizas, han colgado de su página web los llamados Podcasts, o sea que tienen el programa colgado de su página web y teneis 2 posibilidades de escucharlo, bajando el archivo (formato mp3) o escuchandolo "online".

Como ya sabeis estuvimos de 21 a 23h. y pudimos tocar 4 temas en directo :

Sweet Home Alabama - Lynyrd Skynyrd
Sembla que fos Ahir - Los Preliminares
Dead Flowers - Rolling Stones
Camins - Sopa de Cabra

Para poder descargar el podcast pincha aqui
Para poder escuchar el programa on line pincha aqui

Yo os recomiendo bajaros el programa entero, esta en formato mp3.

Esperamos que os guste !!!!! Esos comentarios, please !!!!

13 comentarios:

Pepe dijo...

Una vez mas, Arenasmovedizas se han comportado!!! ahi teneis para disfrute o para lo que querais, la posibilidad de rememorar esa noche que cambio la historia de las ondas, y no el Orson Wells ese del que tanto se hablo..., del que, por cierto, ahora no se habla mucho..., que pasa con el cine clasico? es que no hablamos de cine en este blog? Ahora mismo me curro una recomendacion cinefila...

Mercè dijo...

Primer de tot Moltes Felicitats!!!!
Crec que podeu estar ben orgullossos de la vostre primera pressa de contacte amb els medis, com a tertulians us en vau sortir més que bé, vau aconseguir fer-nos riure i contagiar-nos el bon rotllo que portaveu, es notava que ho estaveu passant bé, semblava que ho haguessiu fet tota la vida.....
Musicalment parlant, jo no sóc una entesa, (el meu criteri musical no es gaire bó, penseu que de jove escoltava els Hombres G) però si us puc dir que les cançons van sonar molt bé, tant la música com la veu van ser bonissimes. Com ja li vaig comentar al Pepe, en comparació amb el concert de Nadal, o heu millorat molt, o els medis tècnics eren millors, o es que no erau vosaltres.....;-) Conyes a part, de veritat que van sonar molt bé, i almenys a mi, em van encantar, vau aconseguir posar-me la pell de gallina.
Doncs res més, que continueu així, fent el que us agrada i disfrutant d'aquests moments i qui sap si més endavant hi poden haver més ocasions com akesta, però de moment ja heu visqut una experiència inoblidable i ens heu fet passar una molt bona estona.
Endavant Preliminares!!!!!

Mercè

Pd. Oblidava dir-vos que un dels moments més divertits va ser el de la reivindicació del Dani, a por ellos Dani!!!!!

vladimir dijo...

Gracies Mercè, es difícil mantenir-los a ratlla, jejejejeje
Gracies també per per la critica de la actuació de la radio. La teva opinió es tan valida com la de qualsevol.

Marta dijo...

Doncs Mercè... si dius que el teu criteri musical no és gaire bó per què de jove escoltaves els Hombres G, "lo meu" amb la música estaria al límit "de lu descunusido"!!!...M'encantaven aquests paios amb veuetes a les que faltaven tres clares d'ou!!!...he de confesar-te que desde llavors "ando un tant afectada" i que "confesar" certes coses a segons quins llocs m'ha "costat" alguna que altra mirada assassina...;-)
Tu creus que aquests Preliminares s'atrevirien amb algun "temasso" dels per-sempre-més "empedernits teenagers"?...ufff...que em treuran tarja vermella a aquest blog....;-)

Mercè dijo...

Gràcies Marta, ara entenc d'on em vé a mi akest punt d'"afectadeta" per no dir bogeria que com tu, jo també tinc.... la culpa es d'ells, dels Hombres G!!!!!!!
A mi ja se m'ha acudit una, una que fa uns dies el Pepo va comentar aqui al blog i que m'encanta i k crec que els hi pot kedar molt bé....."La carretera"...Calla, duerme y piensa.....
Ei, k si no t'agrada cap problema, en busquem una altre i que al concert del Desperta Ferro,(para el cual aún no me han dicho si tengo entrada), ens sorprenguin, k et sembla???
Ara si que ens faran fora del blog...;-)

Marta dijo...

Solidaritat per damunt de tot Mercè!!!...si tu no vas al Desperta-ferro no se hable más!!!...una servidora es queda a casa escoltant una cassette (el Pepo en diu K7, oi?..)dels Hombres G i a la terra pau i al cel glòria!!!...;-) La teva proposta em sembla GENIAL!!!...que en prenguin nota, no?...és una idea...
Una abraçada!

Pepe dijo...

No, si ya digo yo que la libertad de expresión conduce a la anarquía...,Hombres G? Pepo!!! Esto no es serio!!! Pon orden!!!

Pepo dijo...

Pepe, ha que pensarrrrlllloooo .... tranquilo, ya se que te juegas un salpullido, pero, nos lo estan pidiendo nuestra mejores ¿y unicas? fans, vienen a los conciertos, no nos critican, se ponen las t-shirts, nos envian las fotos .....

Yo opino que hay que plantearlo a la banda y decidimos, por mi parte, solamente imaginarte cantando "Marta tiene un marcapasos" "Venezia" o "Sufre mamon" con esa vocecita, me pone !! descojono asegurado, o sea que ya sabeis mi voto ... SI !! y en prioridad la de "Marta ...."
Eso si, hay que pedirles un acto de fé a las fans,(y no es tirar ropa interior al escenario durante el concierto), lo que les pido como condición es que suban al escenario durante el tema a hacer los coros ...... aceptais el reto .. Marta & Mercè!!!!

Ray dijo...

Jajajjajaja.......
Con tanta petición de última hora, Loquillo, Hombres G y lo que falta.... os acabamos de mandar el "set list" a tomar p.c.
De todas formas ya habéis demostrado que sois unos profesionales y que si queréis - podéis (jejejejej)

Marta dijo...

"Canguelis" escènic el què m'acaba d'entrar i al més pur estil "muñeco de la Maria Carmen" m'acabo de quedar amb la boca obertaaaaaaa.....doncs ara que hi penso: jo aquell cap de setmana marxo a un viatge que em va tocar a la rifa de quan vaig anar a Sant Joan de les Abadesses a pescar truites de mar....(es nota molt que és una mentida oi?...;-) Jo no em manifesto fins que la meva "partenaire" digui la seva...això és cosa de dos (com en els matrimonis!!!)i en tot cas, poso una condició: si finalment ha de ser la de Marta i el "punyetero" marcapasos (pues no "me dieron" la murga els acnèics-adolescents a la disco Concor de Sabadell quan pretenien lligar-me...tasca "harto difícil" dicho sea de paso...en aquella època jo duïa ferros, plantilles ortopèdiques i pel·luca....:D :D :D )...a lo que iba...uffff...que em perdo: que cas que sigui aquesta, s'ha d'introduïr el nom de la Mercè a la lletra, símil: Mercè tiene un marcapasos que le anima el corazón...i a la següent doncs el nom del meu santoral...si no és així no jugo, no, no, no... Per cert: a mi "no em cab" la roba d'aquella època, serveix una túnica fins els peus???...;-)

Mercè dijo...

Marta wapa, quina manera de tirarme la pelota a mi tejado, eh!!!!!! Primer de tot crec que hauríem de buscar un representant i el més important, hem de saber si están dispossats a pagar el nostre elevadíssim caché!!!!!! Si et sembla, un cop aclarits akests punts en tornem a parlar...;-) i ja sé, ara diran, “haurieu de pagar vosaltres per compartir escenari amb Los Preliminares pq qui sap si d’aki a uns anys.....” i potser tenen raó, pero tenía que intentarlo.... Lo de canviar Marta per Mercè no sé jo, ara l’acabo de cantar i no em sona gens bé, (potser es pq canto fatal...) li keda molt millor Marta, no pegan uns madrilenyus cantant-li a una Mercè, de veritat.
Així doncs pensó que es una idea que haurem de madurar, però sincerament, coneixent al Pep, crec que podem estar tranquiles, es negarà a cantar una canço dels Hombres G, així que ens dedicarem a disfrutar del set.list que tenen preparat desde l’altre banda de l’escenari, fent fotos com a fidels fans que som i a gritar eso de guapo, queremos un hijo tuyo.... (bueno eso no, que con dos tengo más que de sobras)....:-)
Bé, tot i no ser culé, sóc perica, aprofito per felicitar a tots els culés per la Lliga, Felicitats campions!!!! Si el meu pare, un pericu en toda regla em veies felicitant als culés, em deshereda!!!!!!!

Marta dijo...

"Efestivamente" Mercè, jo també crec que el Pepe possarà seny a tot plegat...cal fer-ho i és necessari! (ostres! això sona molt bíblic oi?...) ;-). Ja anirem llegint com es desenvolupen els aconteixements...jo per si de cas, aniré a la rifa de Sant Joan de les Abadesses...;-) Petons.

Pepo dijo...

Ui Ui Ui !!!! de veritat no voleu veure cantar el Pepe com el dels "HomesG" ??????
Teniu tota la raó quan dieu lo del seny=Pepe, però, la proposta us la he fet jo !!!!! i de seny .... poc !!!
Marta .. la tunica no val, sempre es valorarà molt més la fantàstica T-shirt Preliminar, pel tema de l'imatge dels anys 80's es el que es diu ..... si no t'avergonyes de la roba que portaves als 80's es que no els vas viure, ara ... aquelles hombreres .... aquells escalfadors !!!! jo encara conservo una gabardina que tenia ... sempre he pensat en tasques alternatives per ella ... :)
Mercé, segur que arribarem a una entesa amb el vostre representant, nostre capacitat de negociació pot ser molt efectiva .... per cert el vostre representant te familia .. igual podrien tenir un accident .... :)
Si tenim problemes amb la canço Marta ..... us proposo "Sufre Mamon" .... simplement per a que no tingueu excuses. je je je

En resum "canguelis_in_extremis" ¡¡¡¡ algún ho tenia que dir!!!!
Pel que mes em sap greu es pel David, crec que ja ho tenia coll avall.