A buscar colegas !!!!

miércoles, 4 de marzo de 2009

Disco Recomendado : Manel "Els millors professors europeus"


Hola a to@s !!!


Esta vez mi recomendación tira hacia casa, desde hace unas semanas no me desengancho de este disco, el el primero de la banda de BCN, Manel lo compré por alguna canción que escuche en ICAT FM, y la gran sorpresa es que es un disco con sonido personal, nuevo, mis hijas dicen que infantil y algún amigo lo califica como cool. Yo la verdad no sabria como calificarlo pero simplemente me gusta la forma de hacer las canciones y las letras.


Entre mis preferidas hay las "Corrandes d'una parella estable", "Ai Dolros", "Roma", "Els guapus son els raros" o "Dona Estrangera" os pongo un link al video clip del tema




Espero comentarios !!!

Pepo

4 comentarios:

paez dijo...

No lo conozco,,,,,

Pepe dijo...

Tony, esto es a lo que nos tiene acostumbrados este Pepo, siempre haciendo interesantes descubrimientos, habra que hacer una busqueda exhaustiva

jordi dijo...

a mi m'agradat molt, n'havia sentit a parlar, però no escoltat, tenen molt futur, creieu que el rock català està canviant? abans era més canyero i reivindicatiu i ara més tranqui i crític amb la societat...

un nou admirador

Pepo dijo...

Benvingut al Blog Jordi !!!!
Et convido a col-laborar i proposar temes, mel's envies al pepo@minorisa.es i els publico.
Crec que els Manel no fan rock, es mes haviat una fissió de musica d'arrels (folk) amb unes lletres molt potents i amb un missatge contundent (corrandes de la parella ... es bestial).
Es cert que cada vegada tenim menys grups de rock classic com el Sopa (tornaran.... segur) o els Lax'n'Busto. que es el só que mes m'agrada, però et recomano si t'agraden els Manel escoltar el disc del Victor Gioconda (Bisex) o el del Marc Parrot (mentider) per confirmar el bon estat de la musica en català, sense etiquetes, rock, autor o el que sigui.
L'unic que no m'agrada de les noves fornades son els mix de rumba tipus La Troba KungFu o els Ai Ai Ai.
Pepo